Hoe los ik verbindingsproblemen van Garmin toestellen met de Garmin connect app op?

Als u een van de onderstaande problemen tegenkomt, is de belangrijkste reden hierachter dat het Garmin-apparaat niet correct is verbonden met de Garmin connect-app en dus veel problemen ondervindt tijdens het synchroniseren van gegevens


Stappen op het horloge zijn helemaal niet zichtbaar in de Garmin Connect app

De activiteit die u hebt geregistreerd, wordt niet correct weergegeven in het Garmin Connect account.

Maakt u zich dus geen zorgen, als u een van de bovenstaande problemen ervaart, hoeft u alleen de onderstaande stappen te volgen om de verbindingsproblemen van Garmin-toestellen met de Garmin Connect-app op te lossen:

Sluit de Garmin app goed af.

  • Vervolgens moet je het opnieuw openen en vervolgens het telefoontype kiezen tussen Android en Apple.
  • Daarna moet u het Garmin-apparaat uitschakelen en vervolgens weer op de juiste manier inschakelen.
OPMERKING:
  • Als je een oplaadbaar horloge hebt, heeft het geen aan / uit-knop.
  • Daarna moet u de Bluetooth-instelling op uw telefoon uitschakelen en vervolgens weer inschakelen.
  • Ga vervolgens en moet dan de smartphone uitschakelen en dan wordt u voorgesteld om weer aan te zetten.
  • Vervolgens moet u het Garmin-apparaat verwijderen en vervolgens opnieuw toevoegen.
  • Zorg er ook voor dat wanneer u uw apparaat verwijdert, u wordt aangeraden dit te doen vanuit zowel de Garmin connect-app als de blauwe instellingen op uw respectieve telefoon.
  • Hoe weet ik wanneer het verbindingsprobleem is opgelost?
  • U moet naar de bovenkant van mijn dagweergave van de app gaan en daar moet u zien of de apparaatring een groene stip weergeeft en zo ja, dan is het correct opgelost.

Meer hulp nodig?

Toch heeft u wat hulp nodig met betrekking tot Garmin en moet u contact opnemen met Bellen garmin nederland voor de complete oplossing.-*

Comments