Hoe los ik verbindingsproblemen van Garmin toestellen met de Garmin connect app op?
Als u een van de onderstaande problemen tegenkomt, is de belangrijkste reden hierachter dat het Garmin-apparaat niet correct is verbonden met de Garmin connect-app en dus veel problemen ondervindt tijdens het synchroniseren van gegevens
Stappen op het horloge zijn helemaal niet zichtbaar in de Garmin Connect app
De activiteit die u hebt geregistreerd, wordt niet correct weergegeven in het Garmin Connect account.
Maakt u zich dus geen zorgen, als u een van de bovenstaande problemen ervaart, hoeft u alleen de onderstaande stappen te volgen om de verbindingsproblemen van Garmin-toestellen met de Garmin Connect-app op te lossen:
Sluit de Garmin app goed af.
- Vervolgens moet je het opnieuw openen en vervolgens het telefoontype kiezen tussen Android en Apple.
- Daarna moet u het Garmin-apparaat uitschakelen en vervolgens weer op de juiste manier inschakelen.
- Als je een oplaadbaar horloge hebt, heeft het geen aan / uit-knop.
- Daarna moet u de Bluetooth-instelling op uw telefoon uitschakelen en vervolgens weer inschakelen.
- Ga vervolgens en moet dan de smartphone uitschakelen en dan wordt u voorgesteld om weer aan te zetten.
- Vervolgens moet u het Garmin-apparaat verwijderen en vervolgens opnieuw toevoegen.
- Zorg er ook voor dat wanneer u uw apparaat verwijdert, u wordt aangeraden dit te doen vanuit zowel de Garmin connect-app als de blauwe instellingen op uw respectieve telefoon.
- Hoe weet ik wanneer het verbindingsprobleem is opgelost?
- U moet naar de bovenkant van mijn dagweergave van de app gaan en daar moet u zien of de apparaatring een groene stip weergeeft en zo ja, dan is het correct opgelost.
Meer hulp nodig?
Toch heeft u wat hulp nodig met betrekking tot Garmin en moet u contact opnemen met Bellen garmin nederland voor de complete oplossing.-*
Comments
Post a Comment